Veelgestelde vragen

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Mollie.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt.

Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudige betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik met Paypal betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Paypal.

Kan ik met Creditcard betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Creditcardbetalingen.

Kan ik op factuur betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending binnen Nederland kost standaard €6,95.

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is alleen niet mogelijk via de webshop. Hiervoor kun je ons altijd mailen op WhatsAppen.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt verzonden via Post NL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Je krijgt niet automatisch een Track&Trace code. Mocht je deze wel graag willen ontvangen, kun je ons hier altijd even over mailen.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 7 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan Bij Von geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je per mail of WhatsApp contact met ons opnemen. Indien je je retour niet vooraf meldt, kunnen wij je retour niet accepteren.
Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Producten mogen niet gedragen zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product;
  2. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (Labels behoren hier ook bij);
  3. Het product dient binnen 7 dagen na bezorging retour te worden gezonden.
  4. Het product mag niet afgeprijsd zijn.

Indien je retour niet geaccepteerd wordt, sturen wij het product opnieuw naar je toe. Dit is op je eigen kosten.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Bij Von Living and More
Van Zeggelenplein 88
2032 KD Haarlem

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op bijvon@gmail.com of contact opnemen via WhatsApp.

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar bijvon@gmail.com of per WhatsApp. Wij beantwoorden elke vraag op werkdagen binnen 48 uur!